Informacja w sprawie  realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się

Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw, w szczególnosci  zakładek na stronie BIP "Załatwianie spraw " oraz "Karty usług", zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Cieszanów, ul. Rynek 1, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych /np. wg poniższego wzoru - załącznika/.

Komunikowanie się  z Urzędem Miasta i Gminy Cieszanów, a także zgłoszenie  chęci korzystania z tłumacza języka migowego możliwe jest  w jednej z następujących form:
- e-mail  na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faxem  na nr 16 6311440,
- telefonicznie na nr 16 6311076, 16 6328665.
- drogą  pocztową.
- strona internetowa: www.cieszanow.eu

POGODA

pdf

Ostrzeżenie meteorologiczne 24.04.2025-1

Rozmiar: 413.35 kb
Odsłon : 2
Data dodania: 2025-04-24
Data modyfikacji: 2025-04-24

Misja Urzędu Miasta i Gminy Cieszanów:

 

Jesteśmy po to, aby skutecznie i przejrzyście realizować zadania publiczne, zapewnić profesjonalną i przyjazną obsługę klientów oraz stale podnosić poziom świadczonych usług poprzez:

 

1)      sprawne i kompetentne załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach,

2)      ciągłe doskonalenie komunikacji pomiędzy klientem a urzędem,

3)      nawiązywanie partnerskich relacji z klientem, z zachowaniem służebnej roli urzędu wobec mieszkańców wspólnoty lokalnej,

4)      dążenie do jak najpełniejszego zaspokajania potrzeb klientów, uwzględniając ich oczekiwania w planach poprawy jakości,

5)      szkolenie i podnoszenie kwalifikacji wszystkich pracowników zatrudnionych w urzędzie,

6)      efektywne zarządzanie personelem.

 

Powyższe cele Urząd chce osiągnąć poprzez:

1)      wprowadzenie, utrzymanie i stałe udoskonalanie Systemu Zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008

2)      przestrzeganie ustalonych procedur i instrukcji przez wszystkich pracowników urzędu

3)      stałe monitorowanie jakości świadczonych usług i ich doskonalenie.

 

Dla wdrożenia Polityki Jakości Kierownictwo Urzędu zapewnia odpowiednie zasoby, a realizację powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.