Misja Urzędu Miasta i Gminy Cieszanów:
Jesteśmy po to, aby skutecznie i przejrzyście realizować zadania publiczne, zapewnić profesjonalną i przyjazną obsługę klientów oraz stale podnosić poziom świadczonych usług poprzez:
1) sprawne i kompetentne załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach,
2) ciągłe doskonalenie komunikacji pomiędzy klientem a urzędem,
3) nawiązywanie partnerskich relacji z klientem, z zachowaniem służebnej roli urzędu wobec mieszkańców wspólnoty lokalnej,
4) dążenie do jak najpełniejszego zaspokajania potrzeb klientów, uwzględniając ich oczekiwania w planach poprawy jakości,
5) szkolenie i podnoszenie kwalifikacji wszystkich pracowników zatrudnionych w urzędzie,
6) efektywne zarządzanie personelem.
Powyższe cele Urząd chce osiągnąć poprzez:
1) wprowadzenie, utrzymanie i stałe udoskonalanie Systemu Zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008
2) przestrzeganie ustalonych procedur i instrukcji przez wszystkich pracowników urzędu
3) stałe monitorowanie jakości świadczonych usług i ich doskonalenie.
Dla wdrożenia Polityki Jakości Kierownictwo Urzędu zapewnia odpowiednie zasoby, a realizację powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.